دوشنبه، آذر ۴

جراحی پلاستیک در کره جنوبی

در مورد جراحی پلاستیک چه فکر می کنید؟ خوبه یا اینکه بده؟ بصورت طیوری همه مردم می گویند که زیبایی مهم نیست اما در عمل خلاف انرا شاهدیم. به این عکس نگاه کنید, جراحی پلاستیک در کره جنوبی به اندازه کافی توسعه یافته است.

 جراحی پلاستیک در کره جنوبی نسبت به مقایسه با دیگر کشورها می تواند ارزان باشد, اما اگر کسی می خواهد از نتیجه عالی اطمینان داشته باشد برایش مهم نخواهد بود که چه قیتی را پرداخت می کند و درکجا جراحی پلاستیک را انجام می دهد.


گرایش عموم به عمل جراحی زیبایی در کره جنوبی بصورت خوشبینانه افزایش یافته است. بصورت عموم جراحی پلاستیک یک ارزش پنداشته می شود و سرمایه گذاری روی بدن محسوب می شود. نه چون غرور که گاهی در غرب پنداشته می شود. 


زن مدرن اهل کره جنوبی می گوید؛ زنانه گی مادری و خانه گی خود را با یک اندام نازک و ظریف بدل کرده است. و برایی خیلی از زنان کره ایی عمل جراحی زیبایی فقط یک سمبول نیست که بسته به سن سال و یا اینکه اهمیت دادن بخود باشد؛ بلکه برایی بدست اوردن نتیجه دلخواه در تحصیلات؛ ازدواج‌؛ و حرفه است. 


کره ایی ها عمل جراحی زیبایی را انجام می دهد تا ظاهر را بدست بیاورد که دلخواه است. به مراتب بیشتر از دیگر کشور ها. از هر پنج زن در انجا برایی یک چنین روند است.  تمامی زنان در کره جنوبی یک چیز می خواهد؛ پوست روشن , بینی کوچک , چشمان درشت , و چانه V شکل. نگاه ها به تقلید از شخصیت قهرمانان معروف کره ایی مثل «من هاوا» و یا کارتون ژاپنی «منگا» عمومی شده است. 

 عکس کلی این مرد؛ شامل نوک برجسته بینی؛ پلک هایی دبل و فک دایره ایی شکل است که گوش دار نیست. هدف از این کار ساختن بدن مردانه ایی است که دارایی صورت صاف و جوان است. 

این روزها چه برایی زن و چه برایی مرد زیبایی نه تنها لذت به همرا دارد بلکه یک درجه از وضعیت در جامعه معاصر کره جنوبی است. جایی که در نگاه اول یک ضرر وجود می اورد.

بصورت عموم در آسیا زیبا بنظر رسیدن و صورت زیبا داشتن مثل پله و در باز برایی رسیدن به موفقیت زندگی می ماند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر