یکشنبه، دی ۸

بدون عنوان!


{ ۱ } اشرف غنی احمدزی؛ فاشیست راسیست پشتونیست کوچیسم نیکتایی پوش چپن پوش لنگی پوش درانتخابات دوره قبل خیلی تلاش کرد که هزاره ها را در کنار خود داشته باشد ولی موفق نشد. گرچند یک چند عراده روشنفکر هزاره به هوایی سخنگو بودن در کنار ایشان ایستاده بودند. و از این فاشیست راسیست پشتونیست کوچیسم حمایت می کردند. اما این بار.......!
این فاشیست راسیست پشتونیست کوچیسم نیکتایی پوش لونگی پوش چپن پوش حزب وحدت خلیلی را با تمام دم و دستگاهش ؛ حزب که مدعی راهرو و پیرو خط مزاری است را با یک چوکی معاونت دومی و عزیز رویش را؛ یک عراده از مدعیان روشنفکری هزاره را با یک مقدمه خیلی کوتاه بر کتاب ناچیز از مقاومت غرب کابل (بگذار نفس بکشم) خرید است. حالا معلوم نیست که اسلم جوادی و جواد سلطانی دو عراده دیگر از مدعیان روشنفکری هزاره را به چه و چند خریده است!؟

{ ۲ } سرور جوادی در یکی از سخنرانی هایی خود که در سالگرد فاجعه افشار ایراد شده بود می فرماید که در انتخابات دوره قبل اشرف غنی احمدزی به سراغ هزاره ها می اید و از یک جریان حزبی پیرو خط بابه مزاری می خواهد که از او در انتخابات پیش رو حمایت کند. اما این جریان حزبی حمایتش را منوط به عذرخواهی از مردم هزاره می کند. عذرخواهی از ظلم و استبداد که توسط عبدالرحمان خان؛ راسیست فاشیست پشتونیست لونگی پوش چپن پوش بر مردم هزاره صورت گرفته است.

سرور جوادی ادامه می دهد و می گوید که اشرف غنی احمدزی از این جریان سه روز مهلت می خواهد و بعد از سه روز به درخواست این جریان حزبی جواب رد می دهد و می گوید که من این کار را کرده نمی توانم. اگر چنین کاری را کنم محبوبیت خودرا و موقعیت خودرا در بین قوم خود (پشتون) از دست می دهم.

{ ۳ } اشرف غنی احمدزی؛ در کتاب "افغانستان در قرن بیستم، آغاز قرن جدید، صفحه 21" می فرماید؛ مردم هزاره در افغانستان نه تنها مطلقآ منکوب شدن؛ بلکه بعنوان برده و غلام فروخته شدند. خیلی جالب است مگر نه؟ این راسیست فاشیست پشتونیست نیکتایی پوش چپن پوش لنگی پوش از بلندگویی سخن پراگنی برتانیا چنین می گوید ولی دوست ندارد که محبوبیت و موقعیت خود را برایی مردم هزاره از دست بدهد.

{ ۴ } در انتخابات دوره قبل کسی نظر اشرف غنی احمدزی را پیرامون کوچی گری و جنایت آنها در بهسود و ناهور جویا می شود. ایشان می فرماید؛ به باور من هریک از شهروندان افغان (اوغان) حق دارد که در هرکجایی از افغانستان (اوغانستان) زندگی کند. بله؛ از نظر جناب ایشان کوچی این حق را دارد که در بهسود و یا ناهور خون بریزد و در آنجا بزور تفنگ و راکت زندگی کند.

{ ۵ } آهایی!
آهایی؛ جریان هایی حزبی قومگرای عدالت خواه بابه پرست چوکی پرست! آهایی عراده هایی روشنفکر همه چیز فهم قلم زن. تضمین وجود دارد که در حکومت این فاشیست راسیست پشتونیست نیکتایی پوش چپن پوش لنگی پوش در بهسود؛ ناهور؛ ویا هم دشت برچی خونی هزاره ریخته نشود؟ ایا تضمین وجود دارد که در حکومت ایشان سهم مردم هزاره در وزارت خانه ها و سفارت خانه ها و دیگر ادارات دولتی از ۱٪ به ۲۵٪ افزایش یابد؟ ایا تضمین استاد شدن هزاره در دانشگاه دولتی وجود دارد؟ ایا تضمین رآی اعتماد برایی یک وزیر هزاره وجود دارد؟ و هزاران تا ایا و سوال دیگر..... چه کسی حاظر است  به مردم پاسخ گوید؟؟؟؟؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر