سه‌شنبه، دی ۱۷

معلم حقیر عزیز!


نام معلم عزیز رویش را شنیده بودم ولی نمی شناختم. وقتی با وبسایت جمهوری اسلامی سکوت اشنا شدم فکر می کردم این سایت از معلم عزیز رویش است. اما بعد ها فهمیدم که نه در اشتباه هستم. چون وقتی امین حلیمی معلم عزیز رویش را نقد کرد و این نقد دوباره نقد شد و این نقد باز هم نقد شد و خوانندگان هم تمام نقد ها را نقد کرد و جمهوری اسلامی سکوت هم بعضی از نقد ها را از رویی سایت برداشت؛ عزیز رویش با جمهوری اسلامی سکوت خدا حافظی کرد و تا به امروز چیزی در سکوت نشر نکرده است. البطه برحسب نیاز چندبار سروکله شان در سکوت پیدا شده ولی آن رویش که قبلا با اصحاب سکوت بود نبوده است.

اما من این معلم عزیز را با مناظره شان با حشمت غنی احمدزی شناختم. همان مناظره که از تلویزیون پخش شد و از سکوت تکرار شد. فکر می کردم واقعا این معلم عزیز می تواند کسی باشد که هزاره بدان نیاز دارد. اما حقیقت این بود که من در اشتباه بودم. این روز ها این معلم برایی اشرف غنی کمپاین می کند و چقدر با معلم عزیز که با حشمت عنی مناظره می کرد فرق دارد. این آدم چقدر حقیر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر